נתניהו: "דורש מהממשלה לבטל את המינוי המביש הזה עוד היום"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "דורש מהממשלה לבטל את המינוי המביש הזה עוד היום"

לאחר המינוי הפוליטי של ח"כ זועבי על ידי השר יאיר לפיד לקונסולית בשנגאחי סין, ראש הממשלה תוקף את המינוי בחריפות ודורש לבטלו, "לא ייתכן שמי שתייצג את מדינת ישראל באחת המעצמות החשובות בעולם תהיה מי שלא מכירה בישראל כמדינה יהודית"

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר המינוי הבהול של ח"כ זועבי (מרצ) לקונסולית הכללית בשנגחאי סין על ידי השר לפיד, אירוע שנתפס על ידי רבים כשחיתות פוליטית חמורה, לאחר שזועבי סומנה כמורדת פונטציאלית לאחר הפלת חוק הגיוס בפעם הראשונה, ופיטוריו של אבידר מהממשלה היבאו לזירוז מינויה ככל הנראה.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו יוצא בחריפות נגד המינוי: "בנט ולפיד ממשיכים במכירת החיסול של הציונות לטובת ההישרדות הפוליטית שלהם. ההחלטה שלהם למנות את ח״כ זועבי לקונסולית בסין היא שערורייה".

נתניהו הוסיף, "לא ייתכן שמי שתייצג את מדינת ישראל באחת המעצמות החשובות בעולם תהיה מי שלא מכירה בישראל כמדינה יהודית ומתנגדת להמנון הלאומי שלנו. אני דורש מהממשלה לבטל את המינוי המביש הזה עוד היום".

זועבי אמרה בכנסת: "מחויבותי הראשונה, והמיידית, והחשובה, והאמיתית, היא כלפי הציבור שאני מייצגת: הציבור הערבי". בנוסף אמרה בעבר וכפי שצוטטה בתקשורת: "הישיבה בגולן היא טעות זה שטח כבוש".



0 תגובות